Veel gestelde vragen

Hoe kan ik Chickalilly het beste bereiken?

De makkelijkste manier om Chickalilly te bereiken is een e-mail sturen naar info@chickalilly.nl. wij zijn telefonisch bereikbaar op nummer +31 6 82348902.

Ik zie dat jullie in 's-Gravenhage zitten, is het mogelijk langs te komen om te passen? Hebben jullie een winkel in 's-Gravenhage?

Nee, helaas hebben wij geen fysieke winkel. Wij zijn een webshop met een kantoor in ‘s-Gravenhage. Als je ons live wilt ontmoeten, houd dan de kalender en onze nieuwsbrief in de gaten om te kijken of we binnenkort misschien op een beurs of markt bij jou in de buurt te vinden zijn.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling thuiskrijg?

Als je wat bestelt, dan wil je het zo snel mogelijk in huis hebben! Daarom streeft Chickalilly ernaar om bestellingen die voor 15.00 uur zijn geplaatst binnen 3 werkdagen te laten afleveren op het afleveradres.

Kan ik het bezorgadres wijzigen ten opzichte van het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij voorbeeld je bestelling op je werkadres laten bezorgen. Of je kunt een bestelling op een cadeau adres laten bezorgen.

Is het mogelijk een bestelling naar twee adressen te verzenden?

Nee, het is niet mogelijk een bestelling op te splitsen en naar twee adressen te verzenden. In dat geval is het beter twee bestellingen te plaatsen.

Op welke wijze kan ik betalen?

De bestelling dient vooraf afgerekend te worden. Hiervoor biedt Chickalilly twee betaalmogelijkheden. Bij het plaatsen van de bestelling krijg je de keuze uit Ideal (internetbetaling direct via de eigen bankomgeving) of een overschrijving. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per mail daarin staat het rekeningnummer en de ten naam stelling van de bankrekening voor de overschrijving. Vermeld a.u.b. het factuurnummer bij je overschrijving. Als bij een overschrijving het te betalen bedrag niet binnen 5 dagen ontvangen is dan wordt de bestelling geannuleerd. Betaal je met een overschrijvingskaart meldt dat dan even bij de bestelling, dan kunnen we daar rekening mee houden.

Betalen vanuit het buitenland: vermeld bij betalingen vanuit het buitenland de volgende code en nummer:

BIC code:KNABNL2H
IBAN: NL85 KNAB 0256 8984 13

Kan ik bestelde items retourneren of ruilen?

Hoewel Chickalilly erg veel zorg en aandacht besteedt aan haar producten en de verzending, kan het voorkomen dat bestelde items niet zijn wat je ervan had verwacht of dat je toch de juiste maat niet hebt besteld. Dat is geen probleem. Je kunt je items ruilen of je krijgt het aankoopbedrag teruggestort. Er gelden wel een aantal spelregels:

  • De allerbelangrijkste voorwaarde is dat de kleding ongedragen en onbeschadigd is, fris ruikt en schoon is. Laat het kartonnen label aan de kleding zitten als je het past. Label verwijderd = niet ruilen.Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na aankomst van de bestelling.
  • Neem binnen 7 dagen na ontvangst via een e-mail contact op via info@chickalilly.nl.
  • Gebruik indien mogelijk de originele verpakking (dat spaart het milieu) .
  • Een eigen geschikte verpakking mag ook, maar het onbeschadigd aankomen van de goederen in het pakje is je eigen verantwoordelijkheid.
  • Je krijgt een mail na ontvangst en controle van de zending.
  • Als alles netjes en volgens de regels is teruggezonden, wordt het artikel omgeruild, wordt het artikel alleen retour gezonden zijn de verzendkosten voor de klant. Bij een retourzending is ons streven om binnen 14 dagen het aankoopbedrag minus verzendkosten terug te storten op je rekening.
  • Ons retour adres is: Chickalilly Dublinweg 34 2548 TM ‘s-Gravenhage

Hoe weet ik of ik de juiste maat heb?

Kijk voor de juiste maat bij “Maattabel”. Hou er wel rekening mee dat de kleding rekbaar is. Mocht je na het lezen van deze tekst twijfels hebben over de juiste maat, dan kun je via info@chickalilly.nl extra advies inwinnen.

Ik twijfel tussen twee maten, welke kan ik het beste nemen?

Kom je er niet uit bij de maattabel, bel of mail ons dan. We helpen je met plezier.

Klopt het dat ik bij sommige artikelen niet alle maten kan kiezen?

Ja, het kan zijn dat er een aantal maten zijn uitverkocht. Er wordt regelmatig opnieuw geleverd. Wil je weten wanneer je maat weer voorradig is, stuur dan een mail naar info@chickalilly.nl.

Ik mis een bepaald item in de collectie. Kan ik dat nog verwachten?

Wij staan altijd open voor suggesties. Laat het ons weten via info@chickalilly.nl!

Ik heb een klacht?

Kleding maken blijft mensenwerk en hoewel we erg ons best doen om de kwaliteit zo goed mogelijk te controleren, glipt er weleens een item tussendoor. Laat het ons weten! Mail ons op info@chickalilly.nl.

Technische problemen met de website?

De website van Chickalilly moet foutloos werken. Mocht je toch op een fout stuiten laat het ons dan alsjeblieft weten via info@chickalilly.nl. Je helpt ons ermee, want zo kunnen we fouten sneller herstellen.